Základy Market Access pre pracovníkov z medicínskych a marketingových oddelení
Základné znalosti a zručnosti potrebné pre orientáciu v oblasti Market Access na Slovensku.
Pod pojmom Market Access sa označuje komplexný proces, ktorý je potrebný na zabezpečenie úhrady za lieky (alebo iné zdravotnícke technológie) a ich dostupnosti pre pacientov. S ohľadom na rôznorodosť činností, ktoré je potrebné v Market Access zabezpečiť je potrebné, aby sa zabezpečila súčinnosť viacerých oddelení.
Školenie je určené pre všetkých pracovníkov farmaceutických spoločností, ktorí sa vo svojej práci stretávajú s problematikou vstupu nových zdravotníckych technológií do systému úhrad, vrátane pracovníkov z marketingových a medicínskych oddelení.
S ohľadom na rôznorodosť činností, ktoré je potrebné v Market Access zabezpečiť je potrebné, aby sa zabezpečila súčinnosť viacerých odborností v rámci jednej spoločnosti. Je veľmi dôležité, aby pracovníci z marketingových a medicínskych oddelení rozumeli legislatívnym požiadavkám na prípravu dokumentácie k žiadosti o úhradu a aby na nej vedeli aktívne spolupracovať.
Cena zahŕňa: všetky náklady na organizáciu realizáciu školenia, študijné materiály v tlačenej a elektronickej podobe, občerstvenie počas vzdelávacieho dňa.
Cena zahŕňa:
- 1-dňové školenie náklady na organizáciu a realizáciu školenia
- Študijné materiály v tlačenej a elektronickej podobe
- Občerstvenie počas celého vzdelávacieho dňa
Rámcový program školenia:
Kritériá pri rozhodovaní o cenách a úhradách
- Legislatívne pravidlá pre zaradenie lieku do ZKL a pre stanovenie úhrady a ceny
- Subjekty v liekovej politike (Kategorizačná komisia, Kategorizačná rada, OPS)
- Pravidlá prehodnocovania úhrad pre lieky zaradené v ZKL
- Konania: proces a termíny
- Sledovanie konaní na portáli Kategorizácia liekov
Metodický rámec FE analýz
- Miesto FE v rozhodovaní o úhrade
- Výber typu analýzy, perspektíva, populácia, časový horizont, komparátor, vstupné údaje
- Dôvody a princípy modelovania vo FE
- Praktické ukážky z portálu MZ SR
Adaptácia globálnych modelov na lokálne podmienky
- Prečo adaptujeme zahraničné modely?
- Lokálne zdroje údajov a extrapolácia zo zahraničných dát
- Demonštrácia adaptácie modelu
- Praktické ukážky z portálu MZ SR
Využitie epidemiológie vo FE
- Výpočet veľkosti cieľovej populácie
- Zdroje dát a metodika výpočtu
- Praktické ukážky z portálu MZ SR
Reportovanie FE analýz
- Štruktúra formulára S_FE
- Ako koncipovať odborné texty?
- Guidelines a praktické rady
- Príklady z portálu MZ SR
Detail of training
We are preparing training
Price per person
(without VAT)1200,- eur
Pre štátne inštitúcie a školy poskytujeme zľavu.
Chcete sa prihlásiť na školenie?
V prípade, že sa chcete záväzne prihlásiť na niektorý termín školenia, vyplňte
Prihlásiť na školenie
Máte záujem o iné školenie?
V prípade záujmu o iný termín školenia alebo individuálne školenie nás kontaktujte. application form.
Ďakujeme za vašu spätnú väzbu
“Prácu v Market Access si už bez vašich aplikácií neviem predstaviť, ďakujem za ich podrobné predstavenie”
“ Nastupujem na pozíciu Pricing manažéra. Vaše školenie ma vynikajúco pripravilo na prácu v tejto pozícii.”
“ Školenie na vysokej odbornej úrovni, oceňujem že podklady a prednášky môžem využívať pre ďalšie štúdium problematiky.”
“ Výborne vyskladané školenie, skvelá organizácia a prednášajúci.”
“ Školenie mi poskytlo okrem základov farmakoekonomiky aj veľa praktických príkladov z rozhodovacej praxe.”
“ Vďaka vášmu školeniu som pochopila princípy modelovania vo farmakoekonomike. ”